Zajímavé reklamní spoty – zápisky z konference PIAF (1. díl)

19/06/2012, Author: Lucie Navrátilová, Categories: Zajímavosti

Konference PIAF je celá o reklamě – takže přehlídka zajímavých reklamních videí je ústředním bodem. Některá videa jsou vtipná, jiná kontroverzní a další vás chytí za city – všechna ale přinášejí velkou dávku inspirace. Pojďme se tedy na některá z nich podívat.

První video je trochu netradiční – nejedná se totiž o vlastní reklamní video, jen promo video k projektu Lego – Builders of the sound. Můžete si na něm prohlédnout obří hrací skříň složenou z Lega, která propaguje Hvězdné války ve 3D.

 

Mnoho oceňovaných reklam mělo jakýsi “charitativní podtext”. V případě Heinekenu se sice nejedná přímo o charitu, následující video ale nabádá ke zodpovědnému požívání alkoholu:

 

U charity ještě zůstaňme – následující reklamní spot upozorňuje velice netradiční formou na riziko rakoviny prsu a prezentuje mobilní aplikaci, která ženám připomíná pravidelné kontroly…

 

Teď trochu odlehčení. Jak by to vypadalo, kdyby kočky měly palec?:) Reklama na mléko Cravendale.

 

Reklamy na pivo byly na přehlídce zobrazované docela často. Jednoznačně nejalternativnější z nich byla tato, na pivo Mojo.

 

Netradiční vánoční kampaň spustil T-Mobile v mnoha zemích Evropy: Na náměstích velkých měst připravil pódium, kde vystoupila samotná Mariah Carrey. Ovšem ve všech městech současně… Jaké pak bylo překvapení přihlížejících, když zpěvačka po svém vystoupení zmizela! Jednalo se totiž o naprosto věrohodnou holografickou projekci.

 

Počasí přímo svádí k ochutnání nějaké zmrzliny. Následující reklamní kampaň láká na McSundae zdarma. Ale jen když budete dost rychlí…:)

 

Těšte se na další díl, kde budou představena další inspirativní videa!


Share and Enjoy


No Comments

Leave a comment


Email
WP Socializer Aakash Web